Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Jumaat, 9 November 2012

When I feel good..

Assalam semua,

Today, i feel very energetic and fresh! Aku dah bangun seawal 4.30 pagi. Maybe sebab aku tidur awal giler semalam. Selepas Subuh, aku capai penyapu dan sapu rumah. Dari bilik ke ruang tamu, terus ke dapur. Then aku gi goreng telur dan campurkan dengan sambal baki semalam. Aku panaskan sup daging yang aku masak semalam dan sayur kacang panjang tumis dengan tauhu. Sempat sms kat staff aku, "hari ini kita baca surah Al-Kahfi sama-sama." 

Aku pesan diorang bawak nasi (sebab aku tak makan nasi). Aku masak punyalah banyak, sampai staff aku tanya, "Apasal banyak sangat ni Cik Hani?" Aku jawab," Saya nak habiskan lauk-pauk kat rumah. Next week kan banyak cuti. Maybe I tak balik sini,". 

Aku rasa macam best jerr.. Macam bersemangat! :D

Pastu, bila dah masuk office, aku terfikir sesuatu.. Aku isi borang, aku jumpa boss dan aku kata," Dato', saya nak cuti minggu depan hari Rabu boleh?" Hahaha! Hampeh kan??

"Sajer-sajer"
Nurhani
Bandar Sri Putra

4 ulasan:

Nai @ TPJ berkata...

Bagus la tu.. Semangat la kena cuti.. Kasi lagi tambah semangat! Hehehe.

Hunny berkata...

Kak Nai,

Yeye kelapa semangat nak kerja.. Akhirnya, isi borang cuti juga..hehehe..

DrSam berkata...

Assalamualaikum,

Semoga semangat itu sentiasa berkobar-kobar.

Hunny berkata...

Waalaikumsalam Dr Sam,

InsyaAllah. nak cuti memang berkobar2..:) Alwizz..:)