Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Jumaat, 22 Mac 2013

Cuti tapi tak cuti..

Assalam semua,

Lamanya tak menulis!! Huwaa!! Miss my page soo much!

Hari ini saya bercuti. First time ambik cuti tahun ini. Konon nak joli katak sekejap, rupanya terpaksa jugak attend meeting dengan ex boss kat MAIS. Inilah namanya cuti dalam borang cuti jer, tapi bila diperlukan, kehendak peribadi terpaksa dikuburkan. Beri laluan kepada keperluan ummah dulu.

Konon bangun pagi sangat pukul 5. Berangan nak jogging kat tasik Shah Alam pukul 7 pagi. Tengok luar, gelap lagi, jadi seram pulak. (Alasan!!) Akhirnya saya end up menghadap lappy buat kerja office, dan terus emel pada my collegue kat office. Ini satu lagi contoh, cuti tapi tak cuti. Heeee...

Ok lah beb. Saya nak chow ni. Kol 9 meeting. Salam Jumuah Mubarakah! Jom amalkan sunnah Nabi di hari yang mulia ini. Banyak pahala percuma Allah nak beri. Okbai! Wassalam.

Truly Me,

NSJ
Shah Alam