Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Khamis, 9 Februari 2012

Diari : Wanita Paling Berpengaruh...

Assalam,

Last month, ada seorang sahabat baik ku diminta untuk memberi ceramah berkenaan orang yang berpengaruh. Pada aku, dalam beberapa keadaan, contohnya politik, pengaruh memang perlu untuk mempengaruhi orang lain dan mendapatkan undian. Seorang artis yang berpengaruh dengan artis yang baru meningkat naik, berbeza jualan album masing-masing. Artis yang berpengaruh dikejar-kejar penerbit album dan syarikat rakaman. Artis baru pula perlu bergelut untuk mendapatkan lagu-lagu karya penulis lirik dan pencipta lagu yang hebat dan berpengaruh supaya album mereka laku.

Tapi aku tak perlu jadi berpengaruh pun, namun aku berjaya mempengaruhi orang untuk ikut cara aku. Tak perlu jual album atau raih undi, mereka tetap ikut aku. Yang bawah umur dan yang dewasa. Tak percaya? :P Sila view di bawah..:)


Mempengaruhi anak-anak buah untuk bermesra dengan alam..:)

Mempengaruhi mereka untuk mengamalkan gaya hidup sihat..:)
Mempengaruhi mereka supaya melakukan senaman tangan melalui aktiviti melontar bola bowling..:)
Mempengaruhi mereka bahawa, walaupun beriadah, sentiasa kekalkan gaya..:) Haha!
Mempengaruhi mereka supaya enjoy exersice!! :D
Mempengaruhi mereka supaya meregangkan badan sebelum senaman..:P
Mempengaruhi mereka supaya SENYUM dan sentiasa positif!! :D
Mempengaruhi mereka supaya rajin membaca..:)
Tapi, serius! Yang ini aku tak pengaruhi, tapi Ammar memang masuk sendiri dalam  buffet ni!! Ampun!! 

"Salah ke?"
Hunny
Shah Alam
Selangor

4 ulasan:

CikLilyPutih berkata...

u memang sangat berpengaruh kahkahakhaka

ameeza77 berkata...

hahah... sabo je ko an

Tuan Snake berkata...

sesungguhnya i pun terpengaruh

PAk JUSTAN DI BATANG berkata...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL