Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Khamis, 12 April 2012

Diari : Jangan Ada Dusta Di Antara Kita..

Assalamualaikum wbt.

Terasa dah bersawang blog ini. Punyalah lama tak update. Maaf kepada rakan-rakan yang berziarah. Jadual   waktu yang padat menyebabkan saya kurang masa untuk bersantai dan bermalas-malas di sini. :)

Anyway, saya sedang dalam mode melayan dua lagu ini JANGAN ADA DUSTA DI ANTARA KITA (Dewi Yull dan Broery Marantika) dan AKU BUKAN UNTUKMU (Rossa). Liriknya menyentuh hati. Cuma ianya tak mampu mengalirkan air mata saya.:) Cukuplah air mata yang saya dah bazirkan sebelum ini.  No more tears!! :D Smile, and the world will smile at you.

Boleh tengok clip videonya di sini dan sini. 

Anyway, saya berdoa, agar sesiapa yang menghadapi masalah atau kesempitan, mereka bertemu jalan keluar yang terbaik yang Allah tunjukkan. Face them and handle them with care. Not to avoid them and make things worse. (LARI TAJUK!!)

Oklah. Malam sudah lewat. Esok pagi nak menampar. Bola, bukan ORANG ok?? Hehehe..:P Selamat malam semua..:)


Delicious Strawberry Yogurt Cheese Cake from Secret Recipe. AAA+++!!! I bought for 3 great ladies in the office, just to make them happy.  Sharing a joy with them, make me happier..:)

"Merapu Time"
Hannah
Shah Alam

5 ulasan:

Park Young Shake berkata...

Salam... selamat menulis kembali

Leenoh berkata...

Salam.
Singgah sebentar, dah lama tak singgah sini.

Tak Pe Je berkata...

Kdg2 update blog nih bleh jadi pengubat lara..

Mak Wardah berkata...

Salam Kenal. Nice blog & I likes it

PAk JUSTAN DI BATANG berkata...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL