Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Rabu, 13 Jun 2012

Maher Zain - So Soon | Official Music Video

Assalam,

Lama sangat aku tak menulis.. Maybe kerana lately, aku lebih suka mendengar dan melihat dari membaca dan menulis.. Mood menjiwai.. Kehilangan demi kehilangan... Langsung, aku memilih untuk mendengar lagu. For a reason, lagu So Soon nyanyian Maher Zain sangat aku gemari. Walaupun ianya membuatkan aku terasa begitu kehilangan, namun ianya juga menyuntik kekuatan untuk aku .. Ironinya, setiap kali ku rasai kehilangan, lagu-lagu Maher Zain menjadi teman. Sementelah, esok genap setahun pemergian Abah.Al-Fatihah untuk Abah.. Semoga Allah mengampuni dan merahmati Abah... Kehilangannya begitu aku rasai, walau setahun telah berlalu, sehinggalah aku merasakan aku telah temui pengganti Abah.. 

Cuma, mungkin telah tersurat juga. Dia terpaksa mengikut jejak langkah Abah. Bezanya, Abah di sana, tetapi dia masih di sini. Namun, keduanya tetap akan kekal dalam ingatan aku.

This song is truly significant to me. I wish I can tell both of them that no matter what happen, I'll always pray the best for you two. May Allah bless both of you always and grants you two with great rewards. Doakan saya kuat hadapi kehilangan ini.. Ameen..


Nukilan rasa,
Nurhani
Bandar Sri Putra

3 ulasan:

Tak Pe Je berkata...

Salam. Kehilangan xde ubat lain kecuali masa. Setahun tu segala kenangan masih terlalu basah utk dipinggirkan. Ambik la masa utk meratapi sungguh2, nanti akan bermula sebuah pemulihan. Much love, TPJ.

..nOWa.. berkata...

Saya setuju. U will be okay.

PAk JUSTAN DI BATANG berkata...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL