Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Jumaat, 16 November 2012

How time flies...


Assalam,

Rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat Tahun baru Hijrah 1434 kepada pengunjung-pengunjung blog ini. How time flies.. Cepat betul masa berlalu. Dah masuk tahun baru..

Alhamdulillah, sebahagian azam tahun lepas dah tercapai. Most important, to be healthier..:) Berkat dorongan coach tak rasmi, (trilion thanks to you!!), I am still maintaining my healthy lifestyle, even without you or your guidance anymore. In sya Allah, i will keep myself fit and healthy, i will enjoy my routine exersice, selagi nyawa dikandung badan.:) Thanks thanks thanks! Tak tahu macam mana nak balas. Hanya mendoakan yang terbaik untuk kamu. Syukran wa jazakaAllah khairan kathira. Semoga Allah membalas dengan ganjaran sebaiknya..:)

So, tahun ni, saya cuma nak jadi lebih baik dari tahun lepas. I want to be better person. In sya Allah. Nak manfaatkan masa yang berbaki. Untuk diri sendiri, keluarga dan ummah. In sya Allah, untuk diri sendiri, nak start hafal Quran sikit-sikit. Start dengan surah al-Mulk. Dah tua-tua ni, slow sket la nak menghafal. 30 ayat jer pun terhegeh-hegeh.. 3-4 hari pun tak settle lagi.. Huhu..

Untuk keluarga dan ummah, nak banyakkan  khidmat pada dua golongan ini. Walaupun mungkin sumbangan saya tu tak sebesar mana, semoga Allah permudahkan niat saya ni. Ameen.


Salam Maal Hijrah 1434. Saya doakan, semoga tahun baru ini lebih baik dari tahun yang lalu. Saya turut mendoakan kesejahteraan dan barokah Allah untuk semua pengunjung blog ini, dan semoga semuanya dipermudahkan Allah untuk capai azam masing-masing. Maafkan salah silap saya yang lalu. Mohon doakan saya yang baik-baik juga. Syukran..:) 


"the beginning"
NSJ
Shah Alam   

2 ulasan:

Nai @ TPJ berkata...

Ameeeeeeen Allahumma Ameeeeen...

Hunny berkata...

Ameen Kakak..:)