Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Jumaat, 9 November 2012

When I feel good..

Assalam semua,

Today, i feel very energetic and fresh! Aku dah bangun seawal 4.30 pagi. Maybe sebab aku tidur awal giler semalam. Selepas Subuh, aku capai penyapu dan sapu rumah. Dari bilik ke ruang tamu, terus ke dapur. Then aku gi goreng telur dan campurkan dengan sambal baki semalam. Aku panaskan sup daging yang aku masak semalam dan sayur kacang panjang tumis dengan tauhu. Sempat sms kat staff aku, "hari ini kita baca surah Al-Kahfi sama-sama." 

Aku pesan diorang bawak nasi (sebab aku tak makan nasi). Aku masak punyalah banyak, sampai staff aku tanya, "Apasal banyak sangat ni Cik Hani?" Aku jawab," Saya nak habiskan lauk-pauk kat rumah. Next week kan banyak cuti. Maybe I tak balik sini,". 

Aku rasa macam best jerr.. Macam bersemangat! :D

Pastu, bila dah masuk office, aku terfikir sesuatu.. Aku isi borang, aku jumpa boss dan aku kata," Dato', saya nak cuti minggu depan hari Rabu boleh?" Hahaha! Hampeh kan??

"Sajer-sajer"
Nurhani
Bandar Sri Putra

5 ulasan:

Nai @ TPJ berkata...

Bagus la tu.. Semangat la kena cuti.. Kasi lagi tambah semangat! Hehehe.

Hunny berkata...

Kak Nai,

Yeye kelapa semangat nak kerja.. Akhirnya, isi borang cuti juga..hehehe..

DrSam berkata...

Assalamualaikum,

Semoga semangat itu sentiasa berkobar-kobar.

Hunny berkata...

Waalaikumsalam Dr Sam,

InsyaAllah. nak cuti memang berkobar2..:) Alwizz..:)

PAk JUSTAN DI BATANG berkata...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL