Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Jumaat, 4 Mac 2011

Film Review : Black Swan

Assalam,
Malam tadi, pas ofis, aku dan 4 orang teman sepejabat gi menonton Black Swan. Aku n Nora memang poyo nak tengok, sebab film ni banyak terima anugerah Grammy's. 

Ceritanya best, mengisahkan mengenai Nina (Natalie Portman) yang sering berhalusinasi menyebabkan beliau sentiasa melakukkan perkara pelik-pelik termasuk mencederakan diri sendiri. Ngeri jugak aku tengok part dia koyak-koyak dan carik-carik kulit dia, sebab dia rasa kat badan dia ditumbuhi benda-benda yang gatal (sebenarnya tak ada pun). Tutup mata la aku tengok. Aku kasik 4 bintang sebab Natalie memang berjaya bawa watak sebagai gadis yang pshychotic dalam cerita ni dengan berkesan.

Cuma yang tak bestnya, banyak part-part yang tak sesuai untuk ditonton oleh budak-budak. That's why it is rated 18. So, sapa-sapa nak tengok, JANGAN tengok dengan budak-budak atau kekasih. Tak sesuai!!! Sib baik kami tak pergi dengan member-member lelaki. Sumer pompuan. kalau tak, malu weh!!!

"Sajer"
Nurhani
Shah Alam

1 ulasan:

Abd Razak berkata...

السلم عليكم ورحمة الله

Lama dah tak tengok wayang, cerita kat Tv pun jarang tengok..