Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Isnin, 4 April 2011

Diari : 4 hours and strength..

Assalam semua, 


Aku rasa mondosss sangat hari ni.. Lemah tak bermaya..Maybe sebab tak cukup tidur malam tadi. Ntah kenapa, rasa macam tak leh nak lelap mata aku. Ntah kol berapa aku tidur pun tak sure.. Maybe around 3 am kot.

Pagi tadi, aku mengadap big boss aku setelah 2 minggu beliau bercuti. Itu dia.. Beliau menyemak setiap baris ayat dalam draf kertas kerja yang aku buat untuk beliau bentangkan di IKIM pada 6hb April ni. Semua sekali 41 mukasurat.. Siaran langsung dan terus-menerus bermula jam 9.30 pagi sampai jam 12.15 tengahari...  Non-stop beb! Hari ini dalam sejarah...

Perut aku mula-mula rasa nak berdondang sayang pun dah tak berdendang.. Lepas 2 jam, Dila, PA my boss' masuk bawa air mineral untuk aku. Rasa macam dalam syurga time aku minum air tu. Perghhh!! Sedap tak hengat sebab haus sangat. Habis aku minum. Nak mintak lagi malu!!

Sekarang ni, dah jam 6.18 petang, aku masih kat opis. Aku still nak ambik feel untuk pinda paper tu dan tambah informasi yang my boss minta. Aku agak, daripada 41 muka surat, nanti akan jadi 50 mukasurat tidak termasuk kulit..:P. Walaupun aku letih, mamai dan lapar, aku tetap teruskan perjuangan ini....Huwaaaaaa!!!!

(Moga aku terus diberi kekuatan untuk selesaikan paper tu malam ni.. Tak tido lagi laaa jawabnya..:P)

"Nukilan Rasa"
Nurhani
Shah Alam

2 ulasan:

tukang karut berkata...

meh sini yg arif nk kobar....
cube msukkn ape yg ditulis dlm belog cik loyar kt kertas kerja tu.
compom jd 51 mukasurat...tak gituh!!!

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum..

Moga Allah permudahkan...