Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Rabu, 22 September 2010

Renung Sejenak : Selamatkah blog anda?

Salam,

Selepas membaca entri terbaru di blog sahabat saya,saya cepat-cepat check blog saya, sama ada terkena virus yang dikenali sebagai Malware yang sedang seronok menyerang blog-blog di alam maya.

Alhamdulillah, selepas berusaha menjejaki virus itu di dalam blog saya, saya dengan ini mengisytiharkan bahawa blog saya SELAMAT dari serangan Malware.. Sila berkunjung tanpa Was-Was yerr..:P. Thanks to Ana kerana cautioned kawan-kawan :). Semoga blog kita semua selamat dari serangan tentera Malware.

Boleh juga check di sini untuk keterangan lanjut.

"Selamatkan Blog Anda"
Nurhani
Shah Alam

2 ulasan:

ana berkata...

same2...rasa kita kena check secara berkala la benda nie, skrg mgkin xder...esok lusa blm tau.

tukang karut berkata...

sembur je ngn shiltok...dead la ulat2 tuh.hahahah