Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Khamis, 24 Februari 2011

Diari : Aku Mau Sendirian..

Assalam,

Aku bosan. Bosan dengan benda yang sama, tengok benda yang sama, buat benda yang sama. Masuk hari ni, dah 4 hari aku usung kitab-kitab tebal balik ke rumah dan balik semula ke pejabat untuk aku mentelaah. Demi sekeping kertas kerja. Demi menjayakan Konvensyen MAINS pada 18hb Mac nanti.

Aku suka mengkaji, meneliti, mengamati,.. Suka.. Cinta.. Tapi aku bosan, bila saat-saat aku POYO dengan buku-buku dan kitab-kitab aku, aku diganggu dengan deringan telefon, ketukan di pintu bilik, panggilan mesyuarat, etc..
Aku mau sendirian.. Jangan ganggu aku.. Plsss...

Oh! Tapi mana mungkin? Esok jam 9 aku kena berada di SUK, pre-council bersama YB Penasihat Undang-Undang Negeri. 11 pagi aku kena berlari semula ke pejabat untuk perbincangan mengenai pengurusan harta dan jenazah saudara seislamku, seorang warganegara Amerika bersama kedutaan Amerika. Petang? Mungkin petang esok aku bisa sendirian..Mungkinkah????


"Allah Never Leave Me"
Nurhani
Shah Alam

4 ulasan:

rATu kEBaYA berkata...

carilah masa untuk diri sendiri..

nazuha berkata...

adakalanya sendiri lebih baik...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

pergi saja ke hutan belantara

Hunny berkata...

OMG... Cadangan Brutalsolo itu..Scary jugak!:P