Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Khamis, 10 Februari 2011

Diari : Sunday 9 Rajab 13** A.H.

Assalam semua,
Tarikh di atas tu, tarikh lahir Islam aku.. Aku lahir dalam bulan Rejab rupanya..:) Alhamdulilah..:)

Then aku sajer-sajer surf lagi internet, dan jumpa pulak ini. Aku tak percaya pun, cuma nak kongsikan ajer..:)


Rejab


Semasa kecil dia degil dan nakal. Ibubapanya patut mendidik dengan baik agar dapat menerapkan nilai-nilai yang baik. Ketika dewasa, dia suka bersikap merendahkan diri dan tidak tahu menahu. Ini agak berlainan dari sikapnya semasa kecil.Bagaimanapun hidupnya selamat dan sentosa.

Ahahahaa.. Tak boleh blah! DEGIL dan NAKAL kott!!

Korang percaya ke, dengan rahsia tarikh lahir?

"Sajer"
Nurhani
Shah Alam

2 ulasan:

white rose berkata...

hahaha...
sy suke cari benda2 mcm ni kak...

pastu sy gelak sensorang bila tengok resultnye...

kalau yg dr fadzilah kamsah pun kelakar jugak...

ade ke sy ni PEMALU?
miahaha...

kak, raket tu ade lagi ke?

Abd Razak berkata...

السلم عليكم ورحمة الله

Saya tak percaya dengan rahsia tarikh lahir...hanya Allah Yang Mengetahui...

Ermmm ada juga orang minat ngan raket tu erk...