Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Rabu, 1 Jun 2011

Diari : Salih Yaacob dah 4 kali...

Assalam,

Tajuk tu memang ada kaitan dengan entri aku kali ni. Kaitannya ialah, Salih Yaacob dah kawin 4 kali.. :) Entri kali ni pun pasal kawin.. Tak ada sapa tanya, namun aku bertanggungjawab untuk jelaskan..:P

Rasa dah terlalu lama tak update blog disebabkan sibuk dengan komitmen sedia ada. Masa di Cherengin Hills, JB baru-baru ni, Raudah ada jugak bertanya pada aku mengapa lama aku tak update. Jawapan standard adalah: sibuk dan tiada talian internet di rumah.

Walaupun aku sibuk, namun aku masih tetap cuba memenuhi undangan-undangan dari teman-teman, terutamanya undangan perkahwinan. Almaklumlah.. Musim mengawan (ehehheee).. Antaranya, my ex- housemate, Shikin, yang melangsungkan perkahwinan dengan jejaka idaman hatinya, Azuan. Tahniah Shikin, moga berkekalan hingga ke akhir hayat.

Pasangan comel Shikin & Azuan.

Wedding adik Ina.
Sempat juga ke kenduri Akma dan Khairil, kedua-duanya kakitangan MAIS. Tapi tak sempat nak ambil gambar pengantin sebab time kami datang, pengantin belum siap.

Oklah. Aku mau sambung kerja. Babai. Lain kali update lagi.Insyaallah.

 
Nurhani
Bandar Sri Putra
Kajang

4 ulasan:

a kl citizen berkata...

semoga masjid2 yang terbina kekal bahagia

ana berkata...

insyaallah sekali... :)

Leenoh berkata...

Macam mana Hani ambik gambar yang bawah tu...kan Hani ada sama di situ...hehe..saja bergurau.

white rose berkata...

salam kak hunny...
busy ek...

semoga hari2 kak hunny bertambah baik...

take care sis