Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Isnin, 28 Disember 2009

Diari - Bengang...



Salam semua,

Sesungguhnya aku telah hampir menyiapkan satu entry bertajuk The Negotiator.. dah nak ayat terakhir... Tapi disebabkan tersilap tekan kekunci, dan menaip tanpa cahaya lampu (sebab diorang dah nak tido, takut ganggu) tetiba bila aku tengok skrin balik, tinggal perkataan terakhir jer yang ada kat dalam draft.. Karangan panjang aku dah tak ada.. Warghhhh!! Cerita ku tadi itu telah lenyap!!! Dah la tak ada button UNDO dalam ni!! Aku cuba bukak dashboard dan tengok kat draft, tapi dah tak ada!!!! Argggggghhhhh!!!! Bengangnyer!! Wasting time!!! Bengang!!!


"Mengapa aku diuji sebegini?"

Hunny


Cherating Bayview Resort



Kuantan Pahang.

6 ulasan:

DrSam berkata...

Salam Hani,
Sabar Hani. Camne boleh jadi gitu? Alang-alang dah berada di Cherating ni, hilangkan tensyen tu sambil berjalan-jalan dipantai.

Leenoh berkata...

Salam Hni.

Tu la lain kali kalau dah panjang buat pelan "B", copy dulu...hahaha...kita pun dah kena macam tu...jari dah tak fokus sbb dah penat kot,,tak pa cuba lagi.

Hunny berkata...

Salam Dr Sam,

Thanx atas nasihat tu... Sebab bengang sangat, tak bangun2 dari katil... huwa huwa.. Insyaallah, kalau sempat, saya jalan2 la kat tepi pantai cherating. Terapi jiwa.. hehehe..

Hunny berkata...

Salam pak Ngah,

Yerrlahhh.. belajar dari kesilapan... Insyaallah, pas ni time dulu la kat word, pastu copy paste ajerr...huhuhu...

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya Allah nak uji apakah sifat yang ada pada kita!Dengan ujian itu baru kita tahu sifat kita. Dan itulah Qadha dan qadar Allah yang berlaku setiap detik,redhakah kita?cuma kita saja kadangkala lupa.

Hunny berkata...

Salam Tanpa Nama,

Alhamdulilah, saya bukan tak redha dengan ketentuanNya, cuma rasa membuang masa, kerana masa yang diambil bukan sekejap untuk tulis entri tu.. itu saja.. Rasa bengang dan marah, pada saya perkara biasa, dan biasa terjadi pada semua orang... Sebab tu hujungnya saya tulis, kenapa aku diuji sebegini..Apapun, saya redha.. Thanx for the comment.. :)