Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Selasa, 1 Disember 2009

Diari - Terharu sangat...

Salam semua,
Terharu sangat bila tengok bas ni.... Tak sangka, dalam banyak2 nama, nama aku jugak yang diabadikan... Huwaaaa... Tahniah la kepada syarikat bas ni.. Mesti bisnes korang untung gilerr, berkat guna nama tuh.. hehehe..
"Serupa tapi tak sama"
Hani
Shah Alam

8 ulasan:

Leenoh berkata...

Salam.

Hang tera betoi....he3.

..nOWa.. berkata...

ceh!

Tanpa Nama berkata...

Memang la serupa tapi tak sama, itu Hani yang ni Hunny, kalau Honey lagi bagus macam tuannya la.
Lawak je no, jangan marah!

Hunny berkata...

salam Pak Ngah,

Kebetulan jer jumpa bas ni, parked depan masjid negeri..Berenti jap ambil gambar.. hehhee..:)

Hunny berkata...

Nowa,

jangan la jeles.. sabar jer lah.. :)

Hunny berkata...

salam Tanpa Nama,

Perkataan Hani, Hunny, Honey, bunyinya semua serupa tapi tak sama...:D

muharrikdaie berkata...

Betul lah ... nama hani memang famous ....kat teksi pun ada, kat kedai motor pun ada tapi yang paling banyak kat temapt orang bela lebah ...
dimana mana pun ada hani ( honey ) cuma spelling je lain

Dan baru baru ni bung mokhtar pun dan dapat nama tu ...ber HONEY or bermadu ....

Jangan marah hani ... semuga awak sentiasa berbangga dengan nama tu amat bertuah!

Salam ukhuwah
muharrikdaie

Hunny berkata...

Salam Ukhuwah kembali muharrikdaie,

Komen yang amat bermakna.. Hehehe... Mudah2an saya bertuah seperti juga nama saya..