Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Sabtu, 19 Februari 2011

Diari : Rush Hour..

Assalam,

Maaf. Aku rasa aku bz. Aku rasa lah.. Sebabnya aku tak sempat nak BW kat blog korang. Sori yerr.. Ada masa nanti aku ziarah yerr..

Malam tadi YAD Pengerusi MAIS bagi kerja baru kat aku yang membuatkan aku rasa terkejar-kejar hari ni. Tapi aku masih boleh main badminton 2 jam and kejar-kejar shuttle, then prepare slide show untuk hari ni. Itu kelebihan aku..:P

"Tuanku dah setuju nak rasmikan Konvensyen MAIS dan IKIM pada 18.3 ni. Paper saya kena siap. Tuanku punya titah kena yang terbaik. By 1 Mac saya nak paper tu." Kata Dato' Setia.

Halamak!! Sempat ker??? Dah la aku kena present paper time tu... Adehhh!!! Masak!! Maknanya, 2 paper kena buat... Kena kerahkan jentera yang ada ni... Rasyid, Mid, tolong!!!

Aku terus kol Dr Azhar, penyelaras program di IKIM, tapi tak berangkat. Last-last aku sms jerr. untuk maklumkan perkembangan terkini. Dah la 17hb Mac tu, insyaallah aku on air kat IKIM untuk bual bicara berkenaan syariah dan undang-undang. Argghhh!! Topik apa nak citer pun belum decide..

Universiti tak dapat lagi, topik belum finalize, supervisor belum sempat carik.. Baju raya belum beli lagi (apa kaitan??)

Tapi, walaupun masih banyak perlu diurus, namun aku masih bisa tidur dengan lena. Itulah kelebihan aku..Ngeh ngeh ngeh.. 

K lah korang. Sekarang tak leh blogging lama-lama. Tak leh FB lama-lama. Banyak nak diurus. Doakan urusan aku mudah dan dipermudahkan yer..:) Salammmm!!!

"Rush Hour"
Nurhani
Shah Alam

4 ulasan:

Abd Razak berkata...

السلم عليكم ورحمة الله

Tak sempat lak dengar hunny on air hari tu...

Hunny berkata...

Encik razak,

bukan bulan Februari, tapi bulan mac..:) Sempat lagi..:)

ana berkata...

gud luck cik hani :)

Hunny berkata...

Thanx Ana.. :)