Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Sabtu, 30 April 2011

Diari : Champion..:P

Assalam,

Aku baru balik dari Kejohanan Bowling Antara Bahagian-Bahagian di MAIS. First time dalam sejarah, dapat markah satu frame, 209.. Ehehehe.. Hari ini dalam sejarah.. Seronok sangat. Jumlah mata terkumpul untuk 3 frame, 488 jatuhan pin. So, aku menang kategori jatuhan pin terbanyak untuk wanita. Hadiahnya? Rice cooker..:) Alhamdulillah..:) Syukur..

Wakil BUU : Zurinah, me, Fakhrul dan Asri.

Suasana sebelum pertandingan.

Peserta bergambar kenangan.

VIP yang hadir. dari kiri : YAD Dato' Setia Mohd Azib, Ustaz Halem Hapiz (TSU) dan Ustaz Anuar Hamzah (PWS)
Me n my BFF. Setiap masa kami kawan, hari ini kami lawan.

Mohon dipermudahkan semuanya. Aminnn..

Balingan pembuka tirai oleh Dato Setia Pengerusi.

Penyeri program.

Urusetia yang komited.        

Our team's score.. Alhamdulillah..:)
Pemenang Jatuhan  Pin terbanyak (Wanita)..ME!!

Johan : Bahagian MAL dengan trofi kemenangan.
 Agaknya sebab masa aku datang tu, Dato' Setia Pengerusi panggil aku, " Champion". Betul-betul aku jadi champion. Thanx atas doa Dato' Setia. Masinnnn mulut Dato'! Thanx!!

"Syukur"
Nurhani
Shah Alam

Tiada ulasan: