Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Sabtu, 11 April 2009

PROMOSI - KARNIVAL MESRA MAIS

JANGAN LUPA, KARNIVAL MESRA MAIS AKAN DIADAKAN PADA 11 DAN 12HB APRIL INI DI RUANG LEGAR, KOMPLEKS PKNS SHAH ALAM. DATANG BERAMAI-RAMAI! ADA KHIDMAT GUAMAN SYARIE PERCUMA, JUMBO SALE, KLINIK AL-QURAN, PROGRAM DERMA DARAH, KARAOKE ISLAM, FORUM DAN CERAMAH AGAMA, KAUNTER-KAUNTER PERKHIDMATAN MAIS DAN ANAK-ANAK SYARIKAT MAIS IAITU LEMBAGA ZAKAT SELANGOR, KUMPULAN MAIS CORPORATION DAN KOLEJ UNIVERSITI ISLAM SELANGOR, PERSEMBAHAN NASYID, DLL. DATANG RAMAI2!! MASUK PERCUMA!! DATANG, JANGAN TAK DATANG!! SEE YOU THERE!!

2 ulasan:

Leenoh berkata...

SALAM.
KARNIVAL MESRA MAIS suatu pendekatan yang baik, semoga mendapat sambutan yang baik dan meriah.

nurhanisalwa berkata...

Pak Ngah,

Terima kasih kerana jenguk kami tadi. Maaf banyak2 sebab tak dapat nak melayan Pak Ngah. Hajat di hati nak belanja Pak Ngah, walau secangkir kopi.. Sampai2 jer tadi, terus diorang minta bagi taklimat pasal bahagian Undang-Undang MAIS dan Klinik Guaman Syarie yang kami buat. Kena ada pertemuan lain lepas ni, yang dirancang betul2. Baru best mengeteh! Hehe..