Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Isnin, 16 November 2009

Diari - Musim Haji

Salam semua,

Musim haji kali ini, ramai sahabat-sahabat saya yang diterima sebagai tetamu Allah untuk menunaikan ibadah haji di Tanah Suci. Ini termasuk sahabat baik saya, Ustaz Amin yang akan berangkat ke Tanah Suci insyaallah pada 18hb November ini.

Semalam, 15hb November 2009, beliau mengadakan majlis kesyukuran sempena pemergian beliau ke sana. Didoakan semoga perjalanan beliau dan ibadah beliau dipermudahkan oleh Allah dan semoga mendapat haji yang mabrur.

Foto kenangan. Dari kiri gambar: Ustaz Amin, kakak saya dan anak-anak saudara saya, ibu beliau, saya dan Anis, isteri ustaz.

"Syoknya cuti"



Nurhani


Seksyen 5


Shah Alam

Tiada ulasan: