Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Sabtu, 28 November 2009

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1128&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_01.htm

Salam semua,

Pagi ini semasa saya membaca akhbar Utusan Malaysia, saya tertarik dengan penulisan bekas pensyarah saya, Encik Yusri Mohammad yang mengajar saya Undang-Undang Perlembagaan Malaysia semasa di Universiti Islam Antarabangsa, berkenaan dengan isu tajdid atau pembaharuan dalam beragama. Suka untuk saya kongsikan bersama dengan pembaca blog ini. Semoga kita semua mendapat manfaat daripada penulisan beliau. Penulisan beliau boleh dibaca di sini:-
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1128&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_01.htm

"Berkorban Kerana Agama"

Nurhani
Kg Raja Musa
Kuala Selangor

Tiada ulasan: