Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Isnin, 9 Ogos 2010

Diari - Salam Ramadhan 1431H / 2010




Salam,

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua teman-teman blogger dan pengunjung blog NURHANISALWA.COM. Semoga kita semua tidak mensia-siakan bulan Ramadhan yang penuh barakah, rahmah wal maghfiroh ini (keberkatan, kerahmatan dan keampunan) dengan mengisi hari-hari kita dengan amal ibadah, zikir dan bersedekah . Puasa bukan sekadar menahan lapar dan dahaga, tetapi menahan mata, telinga, mulut, lidah, tangan dan kaki daripada melakukan perkara-perkara yang membatalkan puasa. Saya juga menyusun jari memohon maaf kepada semua teman-teman blogger dan pembaca-pembaca atas segala salah silap saya., berkemungkinan ada penulisan saya yang menyentuh hati mana-mana pihak. Sesungguhnya saya bukan manusia sempurna bahkan dhoif dan serba kekurangan. Semoga kita dapat melalui Ramadhan ini dengan sempurna dan semoga dengan keberkatan Ramadhan, kita dapat menjadi hamba Allah yang lebih baik. Amin..

"Ku Mengharapkan Ramadhan Kali Ini Penuh Makna"
Nurhani
Seksyen 3
Shah Alam

Tiada ulasan: