Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Ahad, 16 Januari 2011

Diari : Hari Keluarga MAIS 2011

Assalam semua,

Semalam aku terpaksa cancel kelas kerana nak join sepuas-puasnya program Hari Keluarga MAIS 2011. Kami buat dekat jer.. Dekat Dataran Kemerdekaan Shah Alam.

Program dirasmikan oleh YAD Dato' Setia Mohamad Adzib, Pengerusi MAIS. Dato' Sarip, Pengarah JAIS yang baru dan TSU MAIS turut hadir memeriahkan majlis. Pesanan semua VVIP yang hadir supaya program seumpama ini perlu dibuat selalu, supaya ukhuwah yang terjalin di kalangan kakitangan MAIS lebih erat. Thanx to Dato' Sarip, sebab sudi sponsor Club Bola Jaring dan Bola Sepak yang bakal ditubuhkan.

Ada 4 pasukan yang bersaing semalam iaitu Red Giants, Blue Power, Ever Green dan Orange. Aku joined group Ever Green. Seronok beriadah beramai-ramai, walaupun pasukan kami tak seramai pasukan lain, tapi masing-masing memang power dan ever green..:)

Program yang disusun oleh urusetia kali ini adalah sukaneka, cabutan bertuah dan makan-makan. Paling best cabutan bertuah lah..:) Alhamdulillah.. aku tergolong dalam geng 'bertuah' sebab dapat cabutan ke-2. Hadiah pun best... :) Sekali lagi, aku dapat hadiah yang menuntut supaya aku lebih rajin turun ke dapur untuk 'memasak', iaitu periuk nasi elektrik.)Syok! Sebab aku dapat hadiah cabutan periuk nasi, (walaupun dah niat nak bagi hadiah tu pada Kak Nomi) sebab dia lebih memerlukan. (Bukan sebab aku malas masak ok??)
Grand prize cabutan bertuah adalah sebuah TV 29' sumbangan sebuah firma guaman. Rezeki pengantin baru, Saifullah. Tak ada rezeki aku nak dapat TV tu.. Anyway, still syukur sebab dapat juga periuk nasi...:)

At last, congrats pada urusetia yang bertungkus-lumus nak pastikan program terlaksana dengan jayanya. Ida, Nowa, Nas, Lampi, Dila, and the gang. Tahun depan buat best-best lagi yer..:)

 Ever Green..:)

 Pertandingan Hidung Power!!

 Badut pun ada..:)

 Game untuk VVIP.. Susun bata. 


 Sweet & Happy Faces..:)

Syoknyerr.:)
"Ukhuwah itu Indah"
Nurhani
Shah Alam

6 ulasan:

ana berkata...

sape la pasukan blue power tu kan...memang power lah :P

Hunny berkata...

Blue power main TIPU, sebab tu menang.. Hahahaha...

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum...

Hunny main permainan apa? Ada menang ker?

Hunny berkata...

En Razak,

Saya main 1 game jer.. Ceduk Tepung'. Dapatlah Nombor 3. :)

DrSam berkata...

Salam Hani,
Menyertai hari keluarga ni memang memenatkan. Namun kepuasannya amat berkesan (bertambah ukhuwah).

Hunny berkata...

dR SAM,

Penat tapi best..:)