Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Sabtu, 1 Januari 2011

Renung Sejenak : Faizal Yusup Meninggal Dunia

 Allahyarham Faizal Yusup, pelakon drama ADAMAYA.

Assalam semua,
Aku sebenarnya tak suka sangat tulis entri pasal artis,tapi bila dapat tau berita ni, aku rasa macam SATU PERINGATAN kat aku..

BEWARE OF HEART ATTACK, THE SILENT KILLER...
WASPADA DENGAN PENYAKIT JANTUNG, PEMBUNUH SENYAP..
Rabu lepas, sahabat seperjuangku, Devano Hasbi, kembali ke rahmatullah kerana serangan jantung. Umur beliau baru 36 tahun. Then, Faizal Yusup, 33 tahun. Dua-dua masih muda lagi, tapi Allah lebih menyayangi mereka.Kebiasaannya, pesakit ni menyerang golongan TUA, namun nampaknya sekarang dah menular kepada golongan MUDA. Faktor utama kerana kurang bersenam, berlebihan berat badan,kolestrol tinggi, dll.

So, azam aku untuk tahun Hijrah 1432 ni, nak JAGA KESIHATAN. Nak SERIUS jaga kesihatan. SERIUS!! Nak amalkan GAYA HIDUP SIHAT. Bukan setakat GAYA aje kena jaga, BADAN dan KESIHATAN pun kena jaga. Tak semestinya kena KURUS, but of course FIT!

Kawan-kawan.. Especially NOWA dan SHIKIN. Sila bagi SOKONGAN yerr..:)
Boleh baca berita pasal Faizal kat sini. Al-Fatihah buat rohnya.
"Peringatan Bagi Yang Lalai"
Nurhani
Kg Raja
Kuala Selangor

5 ulasan:

Kehidupan Makkah berkata...

Salam...Innalillahwainnahirajiunn.....salam pada Datuk Hassan Ali saya dah sampaikan....nanti boleh tgk gambar2 kami...hari ini dah bersenam ke.

Hunny berkata...

Insyaallah Tuan HA. Hari ni belum..:P

..nOWa.. berkata...

full throtle support cuk hunny!

Hunny berkata...

Thanx Nowa!!

Tanpa Nama berkata...

okess..xkira kita kna fit kan bdan taun ni ea..hahahahaha