Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Jumaat, 14 Januari 2011

Diari : Konpius!!

Assalam semua,
Aku konpius ni.. Esok ada Family Day ofis aku. Mula jam 7.30 pagi sampai kol 2 petang. Then, aku ada kelas kol 12 sampai 2 petang. Even worse, aku belum buat peparation lagi untuk kelas tu.

Aku nak gi. Dua-dua aku nak gi. Rugi kalau tak pergi Family Day kali ni. Sebab, hadiah cabutan bertuahnya memang TERBAEK! Sumer barang elektrik. Tahniah pada orang kuat pihak penganjur, Rohaida, Nowa, Nasoha, Dila dan urusetia lain yang gigih menyusun program esok untuk memberikan yang terbaik untuk warga MAIS. Kelas pun best juga. Jumpa adik-adik yang nak belajar, bagai menyuntik semangat untuk aku sambung belajar.

Tadi, ada satu benda yang tak best berlaku kat opis menyebabkan aku tambah konpius. Ianya sebab artikel ini. Dush! Macam kena hempap batu blok! Hilang kepercayaan aku kat press. Anyway, thanks to Ana yang banyak bantu aku selesaikan isu yang timbul dan Nora yang kasi semangat kat aku, sambil-sambil dia tekan keypad komputer untuk program esok.
Saat ini, aku masih lagi konpius. Sama ada nak postpone kelas atau balik awal dari program tu.. Hmmm.. Baik aku wat preparation dulu.:P


"Sajer"
Nurhani
Shah ALam

2 ulasan:

Nor Fadzlina Nawi berkata...

Salam Oan, what happened? Anyway speaking of press...dh penah terkena sekali dua, so lepas tu berjaga2 lah aku dlm 'deal' dgn mereka2.

white rose berkata...

kelas tak bole forward ke kak?
memang dah siap jadualnye ek?

nanti xdeke akak rush nak ke kelas pulak?

sian akak...
orang HEBAT mmg mcm tu...
miahaha...