Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Ahad, 23 Mei 2010

Diari - Presentation..

Salam,

Esok petang saya dijemput untuk menyampaikan ceramah bertajuk "Kesan-kesan memeluk Islam" kepada golongan mualaf / saudara baru dan pendaftar mualaf daerah Kelang. Program dianjurkan oleh Unit Dakwah, Bahagian Pembangunan Insan, MAIS di Hotel Impian, Morib. Pada sebelah malamnya, diadakan sesi dialog bersama dengan peserta.

Menjadi kebiasaan saya untuk menyediakan power point presentation untuk ceramah esok.. Huhu.. Masalahnya, sampai waktu dan saat ini, saya masih tak buat lagi.. Heheheh.. Bila dah terkena penyakit malas tu, memang susah nak diubat.. hahaha.. harap-harap dapat buat research petang ni dan siapkan. :)

"Sajer-sajer"

Nurhani
Kg Raja
Kuala Selangor

Tiada ulasan: