Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Sabtu, 16 Mei 2009

Diari - Strike lagi!

Salam semua,

Saat saya menulis entry ini, saya berada di Alamanda Putrajaya bersama 11 orang ahli Kelab Sukan dan Kebajikan MAIS sempena Kejohanan Ten-Pin Bowling Jemputan Fakulti Perubatan & Sains Kesihatan Universiti Sains Islam Malaysia 2009. First time main kat sini. Mudah-mudahan ok jer.. rasa nervous jugak sebab dah lama tak melontar..

Anyway, nak kongsikan berita gembira dengan semua reader. Semalam saya dianugerahkan dengan award "Pegawai Contoh MAIS" untuk bulan Januari hingga Mac 2009. Tak sangka pulak, dalam ramai2 tu, saya yang terpilih. Pemenang untuk Anugerah ini dipilih oleh kakitangan MAIS sendiri dengan beberapa kriteria pemilihan. Antaranya, komunikasi dengan kakitangan lain, pematuhan kepada peraturan, ciri2 kepimpinan, dll.. Anyway, alhamdulillah, syukur pada Allah atas nikmatnya, walaupun saya rasa ramai lagi yang lebih layak untuk menerima award tu. Terima kasih pada yang mengundi saya.. Moga Allah yang dapat balas dengan kebaikan.

Tak dapat nak menulis panjang-panjang sebab game dah nak mula. Doakan team kami dapat bermain dengan baik dan strike ajerr.. hehehe.. Aminnn..

"Mengharap Redha Ilahi"

NSJ
Alamanda Putrajaya
11.50 am
16hb Mei 2009

4 ulasan:

Leenoh berkata...

Salam Hani.
Bertambah berkat ketenangan yang sedang dinikmati, ternyata di dalam kepahitan itu ada ubatnya.

Zaidon berkata...

Salam.. tahniah atas anugerah, hasil dari berkat kesabaran :)

Nurhani Salwa Binti Jamaluddin berkata...

Salam pak Ngah,

Alhamdulillah... :)

Nurhani Salwa Binti Jamaluddin berkata...

Salam Zaidon,

Thanx for your support. Ini hasil dari undian orang, bukan kesabaran.. hehehe :)