Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Isnin, 22 November 2010

Diari : Berpeluh-peluh...

Petang tadi, aku jalan kaki dari rumah ke Tasik Shah Alam. Aku jalan sorang-sorang sambil dengar lagu-lagu dari Walkman Sony aku yang dah lama aku tak dengar. Layan lagu-lagu nostalgia. :) Lebih kurang 40 minit aku jalan cepat2 sambil layan perasaan. Ramai orang kat tasik hari ni. Maybe sebab dah start  cuti sekolah. Mak ayah bawak anak-anak datang beriadah dan ke Wet World. Puas hati aku bila berpeluh-peluh. Then, aku jalan kaki balik umah, naik tangga sampai tingkat 8, and wat sit up 50 kali. Perghhh... Puas ati den! Syok


Malam tadi aku tengok Chong Wei lawan Lin Dan. Best game tu, walaupun Chong Wei kalah. 21-13, 15-21, 21-10. Aku rasa dia dah main yang terbaek, tapi nasib tak menyebelahi dia untuk dapat emas.  Berpeluh-peluh diorang main. Masing-masing bersungguh-sungguh nak ambil bulu tangkis dari pihak lawan. Mereka yang berpeluh, aku dan Nora yang seronok. 

Musuh tradisi...

Sekarang dah 12 lebih. Sepatutnya aku dah tidur.. Tapi aku rasa cuaca panas semacam malam ni.. Badan aku pun dah berpeluh-peluh. Susah nak tidur.. Tak seronok kot!!

 Panasss....
"Peluh tak semestinya best"
Hunny
Shah Alam

5 ulasan:

incik berkata...

slm akak..ms chong wei berpeluh sy lak berair mata (cewah) tengok drama masyitah tv3.anugerah skrin punye calon drama.huuu.

btw kak..hari tu pegi melaka time odw balik kl dr johor,tak pegi river cruise tu..tapi naik beca ..huuhuu.nanti2 trylah naik beca.banyak pilihan beca.warna warni.banyak design.ceh.macam promoter pulak.huu..

white rose berkata...

alaaaa kak hunny...
peluh terlebey joging tu...

kekekeke...

ana berkata...

apa lagi pasang la air cond...

..nOWa.. berkata...

lin dan! lin dan! superrrr lin dan! (bakar..hehehehh)

Hunny berkata...

Ala Incik,
Menangis kot!! ehehhe..

WR,
Yer la tu..

Ana,
Tak mampu...:P

Nowa,
Blah lah Nowa! Berlakon!!!