Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Sabtu, 20 November 2010

Diari : Puteri (Part 1)

Salam semua,

Korang teruja tak bila tengok benda yang korang suka dan sangat menenangkan hati? Kalau aku, aku mesti sukaaaaa sangat..:P And of course aku akan rasa teruja. Rasa tenang, bahagia, seronok dan...







































tak sabar..:P

Hari tu, time kat PD, benda tu ada depan mata, tapi tak seronok, tak menenangkan.. Penuh, sesak, lemas...

Hari ni, aku jumpa lagi benda tu kat Puteri Resort.. Tapi kali ni, benda tu nampak sangat nyaman, tenang, lapang, damai.. Fuhhhh!! Memang tak sabar..:P

Eh! Tak ada orang? Biar betul???

Seyes tak sabar!! Tak leh tunggu dah!

Shakirah, Mid, Raudah, Zurinah, jom!!!!Ini arahan!!

1,2,3..Terjun!!! (Kecebush! Kecebush!)



Syok weh! Siap boleh pilih kolam yang mana..:P

"Berjalan, Melihat, Mentafsir"
Nurhani
Puteri Resort
Melaka

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HAHAHAHA...berkocak kua smua air lam kolam 2...

Hunny berkata...

Uikss!! Barulah hebat!!