Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Ahad, 21 November 2010

Diari : Miss Him So Much..

Aku rindu la kat dia.. Rindu sangat! Tetiba hari ni rasa rindu sangat kat dia... Aku doakan dia selamat  dan sentiasa dilindungi Allah... Huwaaa!!! Menyesal tak jumpa dia sebelum dia pergi!! Huwaaa!!! Lama kot dia pergi.. 40 hari...  Isk! Isk!:(

Sebelum pegi, dia pesan soh jaga solat, jangan lupa mengaji dan buat majlis ta'alim. Memang la calon lelaki soleh...

Rindu!!

Aku rindu betul nak jumpa dia.. Sob! Sob!

Kalau aku jumpa dia, aku akan buat benda yang aku tak kan buat dengan lelaki bukan mahram aku yang lain. Aku akan pegang tangan dia, dan....





















































Peluk dia! Pastu aku cium tangan dia dan cium pipi dia..
Dia wangi! Haish!! Rindu bau dia punya parfum..:(


































































Ya Allah! Rindunya kat Abah!

Abah dan Jojo, kucing kesayangannya.

"I Love My Family"
Hunny
Shah Alam

8 ulasan:

::mellankolia:: berkata...

ngapain pic abah sdg bermanja dgn jojo..mase dia ngah bermanja dgn saye kan byk!!
kite pon winduuuu abah~ waaaa...
tp kan ade tepon..tpon je la..
kalu windu gak, g je sri petaling..
beliau masih kat sana, taktau gi posting mana...hehe..

Hunny berkata...

Cik ya,

gambar cik an dgan abah pun banyak kot!!nanti kita kol dia...

peical berkata...

abah sgt manjekan jojo...
haahaha cumel je pic ni...n sexy...windu abah gak...

Hunny berkata...

Sexy? Peical yang senget!!!

Kamil Hasan berkata...

sexy sbb ade gmbo bontot die sket kat situ kan...

Hunny berkata...

Hahahaha.. hebatnya cek kamel boleh kesan montot peical,, hahhaa,,

SURIA AMANDA berkata...

ingat kan bopren ke..rupanya abah dia....terkono den..

Hunny berkata...

Suria,

Jangan sukzon (salah sangka).. Tak baekk..:)