Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Isnin, 2 Februari 2009

Diari - Blog menghina Nabi dan Islam

GERAM!! GERAM!! GERAMNYERRRR!!! RASA NAK TERAJANG JER ORANG YANG BUAT BLOG NI!! TAPI TAK TAU MACAM NER NAK WAT!! ARGGGGGGGHHHHH!!! GERAMNYER!! BENCINYER!!! CUBA LAH KORANG TENGOK SENDIRI, NAK JAWAB TAK BOLEH!!! GERAM SANGAT!!!! KURANG HAJAR SANGAT PENULIS BLOG TU!! RASA NAK SILAMBAM JER!!TENGOKLAH APA DIA TULIS!!! BENGANG GILER!!!

BANYAK LAGI PENULIS GILA NI TULIS DALAM BLOG NI:-
http://syurga-islam.blogspot.com/

ANYONE HAS IDEA HOW TO STOP THIS?BANYAK LAGI YANG MELAMPAU DIA TULIS...

12 ulasan:

..~..WaN PeNaNG..~.. berkata...

salam...

Alhamdulillah, kesensitivitian kita sbg umat Nabi saw akan bangun apb perkara yg melibatkan junjungan besar atau berkaitan dgn agama cuba diperkotak katikkan oleh org lain terutama musuh2 Islam.

tapi sedar atau tidak dlm msa yg sama ukhti salwa telah cuba mempromosikan blog tersebut pada awam. dari pembahasaan yg digunakan rasanya dari seberang iaitu indonesia agaknya. kalau di Malaysia blog yg agak kepolitikan sikit dah boleh kena ISA, bagaimana pl dengan blog ini???

JURAISH AL-MUHAMI berkata...

Melampau betul budak jahat tu. Minta tolong pada Allah dan bantuan dari muslim muslimat supaya godam blog dia sampai hancur.

Leenoh berkata...

Rumput renik dan sambau di dalam petak padi di mana-mana sahaja ada, kita cabut dan racuni dia, tetapi yang paling utama, kita hendaklah bajai pokok padi dengan bersungguh-sungguh, turun ke dalam petak biarpun lintah menghisap darah kita.

Akhirnya berjaya juga kita menoi buahnya, rumput renik dan sambau ketika itu telah tenggelam di dalam tanah, tapi awas dia akan datang lagi. kita perlu sentiasa bersiap siaga untuk menghadapinya dengan jiwa wajar petani.

Wassalam.

KakChik berkata...

Assalamualaikum hani.

Kalau masuk ke blog tu, jangan lupa klik FLAG BLOG kat bahagian atas tu. Lepas tu laporkan sbg HATED BLOG.

Blog yg banyak kena flag lama-lama akan kena bar dari Blogger.

Blog menghina nabi yg sebelum ini pun ramai-ramai pakat flag.

Tanpa Nama berkata...

Salam,
Sokong KakCik..

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum kak Ros...

Laknat Allah terhadap penulis blog yang sangat biadap!!!.

Orang nie ropenya dah lama menulis hina SAW dan Islam dalam blognya. Jangan Cabar Umat Muhammad S.A.W.

Orang nie buat provokasi supaya kita nampak Ganas. Jadi bila kita bertindak membuktikan pada mereka memang Islam itu agama keganasan.

Mudahan ALLAH bagi hidayah pada dia....

Mohamed berkata...

Assalamualaikum kak

Laknat Allah terhadap penulis blog itu!!
nampak dah lama dia buat kerja nie. Senjata mukmin ialah Doa...Mari kita doa pada Allah kalau dia sangat memudaratkan keamanan Kita doa semoga Allah hancurkan dia sepertimana Allah hancurkan tentera bergajah dengan burung Ababil dan sekiranya tidak mudahan dia mendapat Hidayah Islam dan Iman seperti mana segelintir para sahabat yang awal menbenci Islam dan Rasulullah tapi akhirnya mengesakan Allah dan menyayangi Islam.

n.i. berkata...

salam o-an,
flag kan aje blog ini...

ummunajah berkata...

Salam Hani. Orang-orang yang menghina Nabi ni memang ada dari dulu sampai sekarang. Mereka fikir mereka hebat, tunggu sajalah datangnya peringatan dari Allah sekiranya mereka tidak insaf. Kita pula, mari perbanyakkan doa dan selawat, mantapkan amalan sunnah sebagai bukti kecintaan kita kepada baginda.

Nurhani Salwa Binti Jamaluddin berkata...

Salam,

Kepada Wan, Juraish, pak Ngah, kak Chik, Sis n.i, Tanpa nama, Mohamed dan ummunajah, terima kasih atas respond yang diberi. Moga2 penyebar fitnah ke atas kekasih awal dan akhir semua umat Islam, baginda Rasulullah saw dan Islam yang agung akan dibalas oleh Allah swt.

Anyway,serangkap pantun untuk anda semua:-

Buah naga di luar pagar
Ambil galah tolong jolokkan
Saya BLOGGER baru belajar
Kalau salah tolong betulkan:)

Terima kasih atas nasihat yang diberi:)

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) berkata...

salam..
memg gyle penulis tu..aritu sepatutnya kna tangkap tu

MOHAMED berkata...

MOHAMED

Salam

Tak boleh ke kita pakat pakat dengan member blog kita yang ada nie untuk buat report polis terhadap penulis blog nie. Sekurang-kurang siasatan boleh dibuat...then kita pergi JAKIM. PLSS semua respon...