Halaman

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu (benar-benar)di dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan berpesan-pesanlah kamu (wahai manusia) dengan kebenaran, dan berpesan-pesanlah kamu dengan kesabaran".


Al-Asr : 1-3

Aku hanya peguam biasa-biasa, tetapi punya cerita luar biasa.. kerana, kamu mungkin tak bisa rasa, apa yang aku rasa...

Sabtu, 6 November 2010

Diari : Komen terbaik untuk blog ini..

Salam semua,

Aku rasa, aku tak la hari-hari mengupdate blog aku. Ikut tahap 'kerajinan' dan 'kemalasan' aku. Dan jugak masa aku. Tak macam blogger-blogger tegar yang lain, satu hari mesti ada update, at least satu entry. Dah macam KPI blogger, 1 hari, 1 entry... :D. Aku pun pernah berazam macam tu jugak, tapi selalunya langgar KPI sendiri. Haha..

Blogger-blogger termasuk aku akan jadi excited bila membaca komen-komen pengunjung or blogger-blogger lain yang datang menziarah. Betul tak? Aku pasti jawapannya 'ya' melainkan komen yang diterima negatif. Itulah salah satu 'keseronokan' dalam dunia blog. Berkongsi pendapat dan pandangan di dalam dinding-dinding maya, tanpa perlu bersua muka. Komen-komen positif seperti 'nice entry' penulisan yang bermanfaat, biasanya akan membuatkan kita mau menulis lebih banyak lagi. Ada jugak blogger yang dapat bonus, bila ada award diterima..:) Memang senyum la seharian..:P

Tapi, semalam bila ada seorang pengunjung blog aku berterus terang bagitau aku, 'banyak dia dapat ilmu dengan membaca blog aku" seyes, aku terharu. Walaupun dah banyak komen positif yang aku terima berkenaan entry-entry aku dalam blog ini, (kebanyakannya dari staff MAIS), tapi komen yang ini buat aku rasa terharu sangat.

Aku rasa, inilah komen terbaik untuk blog ini sepanjang aku menulis. Walaupun ilmu yang aku ada tak seberapa, namun alhamdulillah, tercapai juga niat asal aku nak menulis, untuk tinggalkan pesanan yang baik pada orang lain. Mudah-mudahan aku dan rakan-rakan blogger yang lain terus diberi bimbingan dan hidayah Allah untuk terus menulis entry yang bermanfaat kepada orang lain. Jadikan blog kita, blog rujukan untuk orang yang mau menambah ilmu. Insyaallah, Allah bersama kita.. :)

"Ilmu Itu Perlu"
Nurhani
Kg Raja

Kuala Selangor

4 ulasan:

ana berkata...

ala..blog ana blog santai je

Leenoh berkata...

Ya....manfaatkan blog dan facebook.

Ati Masrif berkata...

blog kak ati...tulis yg simple2 je, janji tak sakit hati org lain

Hunny berkata...

Ana,
Yang santai tu yang orang suka baca..:)

Pak Ngah,
Setuju..:)

Ati
Itu pun bagus sangat.. Patut dicontohi..:)